Service Manager til international virksomhed

Kan du dit håndværk som service manager, kan og vil du sætte dit fingeraftryk på en 25 mands stor organisation og lede deres rejse til at lave best practices i branchen, så bør du nok overveje denne stilling.

Stilling:
Service Manager til international virksomhed

Publiceringsdato:
Sep. 2017

Ansøgningsfrist:
Vi afholder løbende samatler

Arbejdssted:
Sjælland

Website:

Kontaktperson:

  • Kim Holst
    CEO / Partner

    kh@howtowin.dk
    +45 23 40 91 03

Du får direkte reference til virksomhedens CEO og har en organisation på 25 mand der rapporter til dig. Virksomheden servicerer en række danske og internationale kæder. Din opgave vil være at vedligeholde, forny og udvide mængden af serviceaftaler og skabe de bedste økonomiske resultater for dit team. Du indgår i 5 mandsledergruppe, som tegner den strategiske retning for virksomheden. Du har fuldt P/L ansvar samt rapportering for din division og det forventes at du tilsikrer kontrolleret vækst.

Dine opgaver bliver dagligt, igennem dine teamleder, at lede og fordele arbejdet. At tilsikre rettidig kunde & kontraktstyring og stå for forhandlingerne om fornyelse af aftalerne samt udvide porteføljen. Det forventes, at du forløser det organisatoriske potentiale via strukturer og processer for at skabe et optimalt drifts flow. Du laver løbende økonomisk opfølgning og kvalitetssikring i samarbejde med CFOen. Du arbejder på at digitalisere alle processer, for at skabe optimal kundeværdi og skabe lean processer.

Du kommer med en ingeniør, maskinmester eller lignende teknisk baggrund og gerne med en kommercieloverbygning. Du har mindst 2 års servicemanager erfaring og betydelig forhandlingserfaring. Du kommer typisk fra maskin -, service – eller kølebranchen. Det forventes, at du har kommercielforståelse for servicekontrakter, erfaring med forretningsudvikling og implementering af optimerede forretningsgange. Desuden forventes det, at du har en god teknisk forståelse på flere områder.

Personligt er du kendetegnet ved robusthed og en direkte omgangstone. Du kan arbejde selvstændigt og har en høj stresstærskel. Du kan navigere i en turbulent hverdag uden at miste overblikket. Du har en analytisk tilgang, er struktureret og sætter en ære i at holde hvad der loves, og løse opgaven rigtigt 1. gang. Du kan prioriterer din tid, og kan skabe en familiær stemning i blandt dine folk, via en lyttende og coachende tilgang. Du evner at være agil i forhold til markedsvilkårene og kan kommunikere på alle niveauer. Du drives af at skabe resultater, som du og dit team kan være stolte af.

Du tilbydes en spændende og udfordrende stilling i en virksomhed med flad struktur og stor frihed til at sætte dit eget præg på stillingen samt skabe en ny branche standard. Du vil få stor berøringsflade såvel internt som eksternt samt blive del af en stor koncern med mulighed for at gøre karriere internationalt. Ansættelsesvilkår forhandles på et konkurrencedygtigt niveau. Den første periode vil du komme igennem vores on-boarding program.

Virksomheden er en del af en global koncern med betydelige aktiviteter i Europa, Asien og Sydamerika. Produktionen afsættes til hele verden, herunder de danske.

Vil du være en del af et vinderhold og kan du bidrage til virksomhedens fortsatte udvikling, så send din ansøgning fra hjemmesiden www.howtowin.dk/jobportal eller til kh@howtowin.dk. Du er velkommen til at ringe til partner Kim Holst på 23 40 91 03, hvis du har spørgsmål til stillingen. Der afholdes løbende samtaler.

  • Personlige oplysninger

  • Eventuelle bemærkninger

  • Upload bilag

  • Tilladte filtyper: pdf.
  • Tilladte filtyper: pdf.
  • Tilladte filtyper: pdf.
  • Her kan du indtaste webadressen til din Linked-in profil
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.