Dine folk kender din organisations smertepunkter.
Ved du hvad de ved?
Struqtures: Identificer, hvor og hvordan man begynder at få maksimal effekt-, og rammen bruges til at fokusere strukturerede samtaler om en organisation eller en forretningsenhed. Struqtures hjælper ledere og medarbejdere med at identificere de specifikke områder, hvor de bør prioritere deres indsats for at få mest mulig effekt på kundefokus, ydeevne og medarbejderengagement. Vores digitale platform er den motor, der – ved hjælp af bias reducerende undersøgelser – giver organisationen et delt sprog og muliggør en rig, holistisk screening af, hvad der betyder mest for organisationen.
Vores fundament
Vi brænder for at gøre organisationer bedre til at finde gode måder at arbejde på.
Struqtures handler om at give organisationer mulighed for at frigøre deres kapacitet til at lære, handle og ændre sig på måder, der kontinuerligt forbedrer ydeevne, medarbejderengagement og kundefokus – på samme tid.
Vi er praktiske mennesker med en praktisk og pragmatisk tankegang. Alt, hvad vi gør, når vi arbejder med organisationskultur og struqters har dybe rødder i leder- og ledelsesteori, organisationspsykologi, procesfacilitet og kommunikationsteori. Vi forbliver tæt på akademia, og vi er i daglig kontakt med alle slags organisationer på tværs af sektorer – og vi ved, at nøglen til succes er at bygge en bro mellem forskning og det virkelige liv i relevante, overkommelige og handlingsbare løsninger. Det er hjertet i det, vi gør.
Vi hjælper dig med at beslutte og gribe ind over det, der betyder mest for: kundefokus, ydeevne og medarbejderengagement
Struqtures bygger broen mellem strategi og resultater. Struqtures er en metode, en værktøjskasse der hjælpe forretningsenheder med at tage gode beslutninger og tage hurtig handling på de ting, der betyder mest.